phantasia.reismee.nl

De laatste ronde

25-08-2012 Veldhoven

Zo lieve vrienden ik ben weer in Nederland terug gekeerd en daarmee eindigt het reisverslag.
Ik ben bijna 11 weken onderweg geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend heb genoten, geweldig dit had ik niet willen missen.

Ik vind het hartstikke leuk dat jullie met mij mee gereisd hebben en hoop, ook al waren niet alle verhalen even spannend of hilarisch, dat jullie er een beetje van genoten hebben, ik in ieder geval wel. Ik wil jullie ook graag bedanken voor de vele reacties, dat gaf het gevoel niet helemaal alleen te zijn.

Natuurlijk heb ik niet altijd de beschikking gehad over internet, waardoor je toch vaak ook wat dingen vergeet te melden, zoals dat er voor de tweede keer eieren (en nu 10 die ik net gekocht had) tijdens het rijden door de camper zijn gegaan en dat Link toen hij even alleen was in de keuken op de grond heeft gepoept en het daarna lekker uit heeft gesmeerd over de vloer en de kastdeurtjes. Stinken, het leek wel een toilet. Alle ramen en kleppen open om te luchten. Het gebeurde vlak voor de grens, dus de juffrouw die de camper wilde controleren was gauw weer buiten

Ik heb zoveel mooie dingen gezien en vindt het jammer dat dat niet op foto?s over te brengen valt. Op foto?s vallen de dieptes , de vertes en de stijging- en daling van wegen jammer genoeg weg ofwel laten niet het juiste effect zien dat ik er mee bedoel.

Ik heb bijna 12.000 km door Europa getrokken en ben blij het gedaan te hebben. Jammer alleen dat bijvoorbeeld in een arm land als Roemenië de kerken er pico bello bij staat, terwijl de bevolking in krotten woont waar je zelfs een hond geen nacht in zou laten slapen. Dat zie je overigens in meerdere van deze landen. De huizen waar de mensen in wonen zijn slecht en de kerken en benzinestations staan er bij alsof ze gister gebouwd zijn.

Volgend jaar hoop ik bij leven en welzijn, over land via Bulgarije, Roemenië en Griekenland naar Turkije te gaan, we zullen zien.

Ik stop met schrijven, als er nog reacties van jullie zijn dan ze ik dat vanzelf in mijn mailbox. Als er foto?s bij zijn geweest die jullie in een iets betere kwaliteit zouden willen hebben, dan hoor ik het wel. In ieder geval allen hartstikke bedankt voor jullie support
Ik ga nu nog even een paar dagen met Kim op pad

Bey Bey

Reacties

Reacties

peter hanraads

welkom thuis Nico. heb enorm genoten van je verslag en mooie foto's gezien. leuk dat je op verschillende plekken kwam waar ik ook geweest was . feest van herkenning.
geniet nog van de dagen met Kim en tot horens.
groetjes peter

Hetty en Edwin

Beste Nico, we hebben niet alles gezien en gelezen maar toch regelmatig even gekeken waar je zat en gekeken of je het nog een beetje naar je zin hebt. Wat een reis heb je gemaakt en wat zul je veel indrukken hebben opgedaan. Soms zat het een beetje tegen maar nieuwe landen, uitzichten en kennismakingen met leuke mensen maken dat weer snel goed. We zien je hier binnenkort weer en spreken je dan weer verder. Groetjes ook aan Kim.
Edwin en Hetty

Nico aan Edwin en Hetty

Dank jullie wel, zoals je gelezen hebt, heb ik geweldig genoten. Als het aan mij ligt ga ik zo weer. Groetjes ook van Kim en we zien elkaar gauw weer op de Botter

Etienne

hoi Nico,

zoals al door meerdere is gezegd zijn je verslagen erg leuk
ik heb niet alles gelezen, maar heb er een aantal meegenomen op vakantie
fantastisch dat je dit mee hebt kunnen maken, ook erg indrukwekkend.

je bent nu gelukkig weer bij Kim, ook weer fijn.

gr,
Etienne

Nico aan Etienne

Bedankt maatje, in iedergeval leuk dat je hebt meegelezen. Ik kom gauw weer eens een bakkie doen. Groetjes Nico

Nico aan Peter Hanraads

Bedankt Peter en ik ben blij dat ik je met fe foto's een plezier heb kunnen doen. Groet Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!