phantasia.reismee.nl

Begin huiis al te ruiken, of is het de koelkast


Vandaag in één keer naar Arnsdorf in Duitsland gereden. Was maar 250 km hoor, maar door dat ik door de bergen reed, was ik ongeveer 6 uur onderweg.

Mooie camping, alleen een beetje duur als je de goedkope camperplaatsen gewend bent. Maar goed, mooi plekje en een sanitairgebouw waar je u tegen zegt, ik denk dat het Amstelhotel in Amsterdam er jaloers op zou worden.

Het was overdag ongeveer 36 graden en in de avond werd het plotseling erg donker en stak er een storm van 5 minuten op, ik kon nog net op tijd de luifel indraaien anders was ik hem kwijt geweest. Daarna de hele avond storten van de regen met een onderbreking van 15 minuten ten ik Link moest uitlaten dus dat kwam mooi uit toch.

In de avond zag ik op Fasebook een melding dat bij mij thuis de aardlekschakelaar was uitgesprongen en dat nu de koelkast en de vriezer zijn gaan leven. Dus buurtjes als je toevallig iets voorbij ziet komen, dan kon het wel eens uit mijn koelkast komen. Wel terug brengen hoor want ze zijn allemaal geteld.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!