phantasia.reismee.nl

dag 2 Duitsland


Vandaag naar Dresden geweest, een hele mooie stad, jammer dat er nog maar zo weinig van de oude gebouwen over zijn gebleven.

Ik heb er zoveel mogelijk foto’s van gemaakt, alleen is de kwaliteit door de zon wat minder en het zweet gutste van mijn lijf. Als ik even stilstond kwam er vrijwel meteen iemand zeggen dat ik lekte.

In de stad een kopje koffie gedronken op een terrasje. Zit een wat oudere vrouw zich 4 keer op te maken en lacht naar Link omdat hij zo lief uitgevloerd lag van de warmte. Spreekt mij eerst aan in het Duits, gaat dan over in het engels en wat blijkt, zij komt uit Blokker in Nederland. Haar man is gids in Hoorn. Later kwam haar man er ook bij zitten en ten hebben we even gezellig zitten keuvelen. Hij vertelde wel dat de kaasmarkt in Hoorn toch wel erg leuk was en we hebben afgesproken dat ik een keer zou kijken.

Vanavond weer even regen na een hete dag, lekker afgekoeld. Ik zag het aankomen dus heb ik de spulletjes alvast weer ingepakt voor mijn vertrek van morgen naar Berlijn.

Zo na een behoorlijke stilte ben ik nu weer helemaal bij en hebben jullie nog wat te lezen en te bekijken. Welterusten voor straks alvast, ik ga de foto’s nog even uploaden.

Reacties

Reacties

marian

haha rijd je 11 weken naar weet ik waar en kom je een man uit hoorn tegen , sterk hoor
maar ok je bent nu wel beetje uitgekeken en gaat richting huis en............ook daar weer problemen .Trek je dat aan ofzo??? arme jij ,kan je meteen puinruimen , knijper op je neus doen maar .

Nico aan Marian

Je weet toch dat ik nergens nerveus van wordt en daarbij ben ik chronisch verkouden dus denk ik dat de buurt meer ruikt dan ik. Gelukkig heb ik mijn lieslaarzen nog om te baggeren

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!