phantasia.reismee.nl

Op weg naar Roemenie eerst door Hongarije


Tussen de middag nog even wat gegeten en gedronken in Slowakije. Ik daarvoor naar een bank om geld te halen, bleek dat je daar gewoon ik euro’s kan betalen. Ik bij de automaat 150 euro op willen nemen, komt er geen geld uit. Ondanks dat het scherm in het engels is staan er toch wat koeterwaalse dingen op het scherm en denk ik dat ik het overnieuw moet doen. Ja hoor geen geld. Ik naar binnen en zegt die man van de bank dat ik het maar bij de volgende bank moest proberen. Achteraf bleek, toen ik mijn bankgegevens via internet nakeek, dat er 3 keer 150 euro is afgeschreven, 2 keer bij de bank de niks gaf en 1 keer waar k wel wat kreeg. Dus zal ik als ik terug ben moeten proberen om mijn geld terug te krijgen bij de ABN. Rot Slowaken.

Maar goed, toch maar doorgereden want dat weet je op dat moment nog niet. In Hongarije aangekomen naar een camping gezocht. Nu dat waren drie campings waar ik wegens de ongure types niet wilde staan. Dan maar doorgereden naar de camping waar ik op de heenweg ook al had gestaan, maar ja het is nu drukker dus de was vol. Dan maar weer een plekje gezocht om langs de weg te slapen. Ik op een parkeerterrein van een supermarkt, maar ja we denkt er nou aan dat de supermarkten in die landen al om 06.00 uur open gaan. Ik werd dus vriendelijk verzocht om weg te gaan. Ik ga dus nooit meer naar de Aldi dat snap je natuurlijk wel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!