phantasia.reismee.nl

Nog te goed uit Litouwen


Bij het uitrijden van Litouwen, naar het oorlogsmuseum geweest van de Sovjet Unie.
Heb wel wat foto’s gemaakt, maar niet van alles want het stond alleen maar vol met beelden en ik wilde deze dictatuur niet verheerlijken want dat doen ze zelf wel.
Ik had mij laten vertellen dat er ook een replica zou zijn van een gedeelte van een concentratiekamp, waar je , nu dan tegen betaling de mensen van voorheen kregen het gratis, het zelfde eten kon eten als de mensen die in het kamp zaten.
Nou ik ben het hele terrein rond geweest, maar ik heb het niet kunnen vinden. Wel jammer want ik had er met eten rekening mee gehouden.

Aan één stuk doorgereden naar de camping in Sandomierz, waar ik op de heenweg ook al had gestaan, de man kende mij nog. Dagje blijven staan en helemaal niks gedaan, een beetje moe te woorden van al die lange afstanden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!