phantasia.reismee.nl

Dat was een lange rit

Zo vrienden, eergister en gister aan één stuk vanuit Estland via een overnachting in Litouwen door gereden naar Polen. Dat was ruim 900 kilometer. Vandaag in Polen weer oop de zelfde camping als op de heenweg Sandomierz. De campingbaas kende me nog. Vandaag lekker helemaal niks gedaan want ik moest uitrusten. Ik heb toch al het gevoel dat ik steeds meer een beetje moe begin te worden, maar zolang het gaat zo als het nu gaat, dan gaat het wel. Zo dat waten een boel gaten.

Ik had via de reacties begrepen dat jullie niet mijn ondertitelling van de foto's konden lezen en daarin had ik juist steeds een verhaaltje per foto van gemaakt als uitleg. Nou dat was dan een mooie hobby voor vandaag want ik heb ALLE foto's van een beschrijving voorzien. Dus wie nog interesse heeft. veel plezier.

Morgen ga ik weer vertrekken en proobeer zover mogelijk richting Roemenie te komen, dus dat horen jullie dan morgen waarschijnlijk wel weer. Ik mag trouwens een uurtje langer slapen want Polen heeft geen tijdsverschil met Nederland.

Tot morgen allemaal

Reacties

Reacties

Arno en Saskia

Hoi Nico,

Niet ete veel willen he rustig aan en neem de tijd voor alles.

groetjes

peter enyvonne

he nico,

we lezen niets meer van je

camping buur van litouwen, hans en Ineke

Ha Nico, we zijn weer thuis. Leuk om je berichten te lezen en je foto's te zien. Heb nog niet alles gezien maar vooral Estland en Letland vinden we leuk. We willen er ook nog een keer naar toe. We hebben een leuke reis gehad, alleen vlak voor Duitsland kregen we pech, de auto stond in brand. Gelukkig kunnen blussen en nadat politie en brandweer waren geweest bleek toch een lekkage in de hydroliek te zijn, tja we hebben een Citroën. Gemaakt in Duitsland en toen naar huis.
Jij een hele goede reis nog en geen nieuwe inhaalmaneuvre's hè? groeten Hans en Ineke

Nico aan Hans en Ineke

Leuk dat jullie meereizen. Sonde van die pech hè. Ik doe mijn best om voorzichtig te zijn. Groetjes Nico

marry van hoegee

hoi niko
Toevallig waren wij ook op de camping in noord litouwen en via kees heb ik delink gekregen. We zijn samen in radztro uit eten gewees, je zou ons erbij zetten, gelukkig lukthet zo, want we waren erg nieuwsgierig naar je belevenissen. We zijn nu in tallin en willen via finland al eilandhoppend naar stockholm. We gaan het uitzoeken.
Hartelijke groet vantheo en marry

Nico aan Marry en Theo

Als ik jullie vergeten ben dan spijt mij dat heel erg. Sorry
Ik vond het te koud om de oversteek te maken en ben teruggekeerd richting Roemenië. Kenden jullie Kees en Ineke dan of was het toeval? Groetjes Nico

Nico aan Marry en Theo

Hey Marry,
ik had jullie wel ingevoerd, alleen had ik aan het einde niet .NET maar .NL ingevuld en dan werkt het niet. Nogmaals sorry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!