phantasia.reismee.nl

Swietka Lipka

Sorry, voor waar het gisteren betreft moet ik mezelf eveb corrigeren. Door de natuur rijden is natuurlijk (het woord zegt het al) hardstikke mooi, maar om nou alleen maar grooene foto's voooor jullie te maken liijkt me ontzettend saai.

Vandaag naar het plaatsje Swietka Lipka geweest, dat ligt hier oongeveer 15 km vandaan. Leuk dorpje, de biijgaande foto's zullen biij sommigen onder ons herinneringen oproepen.

Voor de rest van de dag alleen maar oop de camping gebleven want het was ontzettend warm 36 gr. en in de schaduw 32 gr.

Vooor Link is het ook erg warm, want doordat hij geknipt is zitten er geen vachtjes meer onder zijn pootjes dus maakt hij de gekste sprongen als hij over de hete stenen moet lopen. Ik zoek wel aldoor grasrandjes voor hem op, dat is koeler.

Mijn duitse buurmeisje (3 jaar) kwam om half zeven al op de deur bonken want ze wilde mij een kus geven omdat ze weggingen. Gister heeft ze een hele tijd op mijn schoot gezeten en moesten we aldoor samen naar de jonge katjes.

Nou dat was het weer, niet veel maar uit een goed 'hart' zullen we maar zeggen.

Doei

Reacties

Reacties

marian

gezellig toch Een keer geen problemen Houden zo

Arno en saskia

Hoi, Buurman zo af en toe lezen wij op deze site, hebben niet zo veel tijd door de kids.
Het gaat dus goed met je en lekker ver van huis.

groetjes.

Nico aan Arno en Saskia

Leuk dat jullie meelezen. Vandaag ga ik nog een dagje rusten en in een kano op het meer dobberen met Link. Morgen weer verder naar Litouwen.
Groetjes en een knuffel voor de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!