phantasia.reismee.nl

Even pauze

Zo even een paar daagjes rustiig aangedaan. Gister naar Random geweest. Groot winkelcentrum, was op zondasg open. Daar even een USB modem gekocht om te kunnen internetten.

Ze hebben hier wel Wifi zoals Martin bedoelde en ook de toegangscode, maar het signaal was zoo zwak dat ik op geen enkele siite kon komen, vandaar maar weer een modem.

Vandaag naar een hele grote markt geweest. Alles werd vanuit de auto verkocht. Er stonden wel zo'n 300 auto's maar het was voornamelijk aardappelen en groente, dus gauw klaar.

Morgen kom ik niet in de lucht, want dan blijf ik op de camping en ga een pogiing doen om Liink wat te kortwieken.

O,ja ik had in Oekraine natuurlijk geld opgenomen terwiijl ik er niet bleef. Dus in een dorp vooor de grens beide auto's vol getankt, flessen friisdrank gehaald want die heb je toch nodiig en het was daar heel goedkoop. Zo ook de kaviaar zag iik dus heb ik maar een halve kilo meegenomen. Lekker lux op een camping brood met kaviiaar.

Nou tot wederhoren dan maar weer en welterusten voor straks

Reacties

Reacties

sannie

blij dat je geniet ....

marian

Haha grappig , op de camping met kaviaar , maar ja geld moest toch op.Rust vorstelijk uit en we horen wel weer

Nico aan Marian

Ja apart hè.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!