phantasia.reismee.nl

En dan nu de stap naar een klein stukje van de oude Sowjet Unie

Overigens ligt de camping waar ik nu zit niet helemaal in Debrecen, maar in Hajdúszoboszló aan de Böszörményi Ucta, tis maar dat jullie het weten.

Vandaag lekker in Debrecen geslenterd en vanavond in Hajdúszoboszló, daar was een sooort braderie en een kermis en vooor het gemak heb ik daar ook maar een hele grote Pizza gegeten met kip en noten er op. Smaakte wel goed, de tomatenpuree kreeg je er los in een potje bij.

Morgen vertrekken naar Zubra in Oekraine, zal mij benieuwen.

Hoop dat mijn rug het nog een beetje volhoudt want ik heb het gevoel dat ik er elk moment doorheen kan gaan, alleen een stuk hoger dan de gebruikelijke plek dus zal het lastig worden om een handdoek tussen mijn riem te doen.

Zo het was niet veel, maar het was ook niet zo spannend dus....

Hoop dat ik in Oekraine ook een Modemstick kan krijgen voor internet.

Groetjes

Reacties

Reacties

Dennis

Nico,
De "truc" met de handdoek of tennisbal heeft zich nog niet bewezen, luisteren naar je lichaam werkt beter. Doe rustig aan en neem je momenten waar nodig en uiteraard genieten van je "wereldreis".

tjeerd

hoe gaat t met je en met de koppeling?

Martin

Ola!
Vraagje ... Heb je WiFi op je laptop? Meestal zoek ik gratis WiFi-accesspoints op onderweg, i.p.v. via het GSM-netwerk (SIM-kaart + modem) te internetten, want dat loopt inderdaad snel in de papieren.
Vaak heb je bij campings en cafés van die hotspots waar je kunt inloggen op internet, of waarvoor je anders een gast-toegangscode kunt opvragen.
Grtz, Martin.

Nico aan Martin

Hey Martin,
Ik heb wel WiFi, maar hij kan nooit een netwerk vinden.
Zelfs bij McDonalds voor de deur geeft hij geen verbinding.
Groetjes Pa

Nico aan Tjeerd

De koppeling geeft op dit moment geen problemen meer, misschien was het weer te warm?
Groetjes Nico

marian

bredere riem en hoger omdoen? maar ben het wel met die Dennis eens hoor, zoek je evenwicht tussen genieten en rust

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!