phantasia.reismee.nl

Het zal je maar gebeuren

Noou toch nog maar vlak voor de grens iin Hongariije gestopt. Het was een behoorlijk stuk riijden en veel opstoppingen dus ging het heel langzaam want iik heb geen tolvignet genomen en ga dus niet over de snelwweg.

Onderweg een ongeluk gebeurd en stilgestaan door de file, het was een 2 baans weg. Duur de zo lang dat ik de motor maar heb afgezet en nu komt het, toen we weer konden rijden starte ik de motor en toen bleef er een lampje met het woord 'code' branden. Levens gevaarliijk, de auto was compleet onbestuurbaar en het leek net of ik twee lekke voorbanden had. Ik met twee handen en armen het stuur omklemmen, maar hij was bijna niet te houden en ik kon ook niet stoppen want ik moest met de file meerijden. Toen ik ongeveer 50 km/u reed, hield ik het niet meer, maar gelukkig was er een bushalte waar ik kon stoppen. Ik er uit en kijken, maar helemaal niks te zien. Toen ik weer was ingestapt en de motor weer had gestart, was het lichtje code uit en was er niets mee aan de hand. Is absoluut geen grapje, ik ben niet gauw bang maar ik moest toch wel nodig naar de WC. ik kon echt het tegemoet komend verkeer nauweljks ontwijken en ik was dan ook blj dat de bushalte niet te ver was. Nu ja, ik krjg toch steeds meer een hekel aan die auto.

Maar goed al weer achter de rug en nu weer verder met leuke dingen doen. Ben aangekomen op een camping in Debrecen. Blijf hier in ieder geval één nachtje staan. De camping is wat rommelig opgezet en douchen in groepsverband met allemaal naakte kerels is nog steeds mijn hobby niet. De stad zelf leek me, in het voorbij rijden, wel leuk dus als ik zin heb bliijf ik 2 nachtjes en anders 1. Alhoewel je hoeft hier pas voor 19.00 uur het kamp te hebben verlaten dus misschien kan alles wel in één dag, maar dat horen jullie de volgende keer wel weer.

Doei en welterusten voor straks

Reacties

Reacties

marian

ppff heftig!!! Zou er niet beter ergens naar kunnen laten kijken voor dit weer gebeurt??Maar ja leg het maar uit in het koeterwaals das ook een probleem Nou ja maar hopen dat ie het verder doet
truste

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!