phantasia.reismee.nl

Zo lekker uitgerust, we vertrekken

Zo na een paar daagjes rustig aan te hebben gedaan, is het weer tijd om te vertrekken.

Vandaag nog even naar Boedapest en Gyor geweest, in boedapest nog een instorting van een gebouw in een winkelstraat meegemaakt en dat was het spannendste van de dag wel.

k heb iintussen in de doorkruisde zo vreselijk veel leuke plekjes gezien waar ik wel zou willen wonen en zeker in Hongarije kosten ze nog een prikkie met een stukje grond en een kelder voor de wijn. Maar ja.

Morgenochtend na het ontbijt even de rommel in de kastjes smijten en dan gaan we richting Ukraine via een puntje Tsjechie en een puntje Slowakije. Er staan alleen geen campeerplekken in Ukraine op de cr-rom dus dat wordt gokken, als ze me er tenminste inlaten want ik heb gehoord dat je aan de grens een visum moet kopen, je weet wel twee kaartjes die er uitzien als bioscoopkaartjes.

Heb nog niemand gehoord over internet, dus ik weet niet of ik in Ukraine een modem met simkaart kan bemachtige, anders wordt het een tijdje stil aan deze kant.

Nou luitjes, ik zal voorzichtig zijn en tot wederhoren dan maar

Reacties

Reacties

Petra

Hey Nico, nou het is eindelijk gelukt om je blog te lezen. Je hebt het geweldig voor elkaar als ik dat zo lees. Geweldig weer, leuke mensen onderweg. Top reis dus

Ik ga het vanaf nu in de gaten houden hoor :)

Doe voorzichtig
Xxx Petra

Nico aan Petra

Leuk hè, gaan we zeker doen xxx

marian

Fijn dat je weer bent uitgerust Neem je tijd, lekker rond kijken.En dat gebouw , lieten ze dat instorten of was dat niet gepland?

Niico aan Marian

Nee dat stortte spontaan in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!