phantasia.reismee.nl

Wordt eentonig, weer terug in Hongarije

Zo gister was het behoorlijk betrokken in Slovenié en het waaide behoorlijk. Voor mij eigenlijk het beste weer om weer te gaan rijden. Ik was naar Slovenië gegaan omdat ik eigenlijk nog steeds graag naar Roemenië wilde. Maar toen ik eergister in de ochtend wakker werd, voelde ik me niet helemaal happy en na controle bleek ik een hartslag van 106 en een bloed/zuurstof verhouding van 84% te hebben. Dat was natuurlijk niet helemaal zoals het hoorde dus uiteindelijk de knoop maar doorgehakt en terug naar boven om via Hongarije naar Ukraine te gaan (als ze me er inlaten tenminste).

Wat denk je, blijkt de vrouw van de mensen waar ik eergisteravond mee uit eten ben geweest, van Hoegee van haar achternaam te heten. Ik meteen vragen ken jij dan ene Hans van Hoegee en toen zei ze ja dat is mijn neef. Nou vraag ik je toch Hans van Hoegee is mijn buurman geweest op Botter nr. 55 in Hoorn. Hoe groot/klein is de wereld.

Vandaag was het hier mooi weer 38 graden, ik sta op een camperplek met een subtropisch zwemparadijs met vier buiten baden en 3 binnenbaden en ik mag er gratis in. Nou dat gaat deze waterrat morgen natuurlijk meteen doen toch?

Nu even wat anders, kan iemand mij helpen want ik heb er geen verstand van. Ik betaal mij scheel aan simkaarten, modems en upgrades op dit moment al ongeveer 100 euro. volgens miij moet dat goedkoper kunnen. Als diit zo doorgaat dan ga ik maar stoppen met de reisblog want dit wordt me echt te gek. Net zoals e-mail, ik kan mijn mail wel ophalen maar terug sturen homaar. Dus................ zijn er nog helpdesks die hier meer verstand van hebben, dan hou ik me aanbevolen.

Nou luitjes, ik ga nog even NCIS kijken dus voor straks welterusten

Reacties

Reacties

marian

zozo met een hartslag van 106 en een zuurstof van 84 kwam je het ziekenhuis niet eens uit.
Doe je wel heel voorzichtig?af en toe een rustdag kan geen kwaad hoor
m aar ja van een helpdesk enzo heb ik geen verstand.
veel plezier en maar hopen dat iemand je helpt

Nico aan Marian

Tuurlijk, ik heb vandaag een rustdag ingebouwd en eh gelukkig dat ik niet in het ziekenhuis lag hè anders had ik niet meer verder gekund

Gonnie

Hoi Nico,
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Hartstikke leuk die reisverslagen.
Veel plezier he, en let een beetje goed op jezelf, groetjes Gonnie

Nico aan Gonnie

Hey Gonnie,

bedankt en leuk dat je meeleest.
Mis je me al een beetje op Wordfeut of gaat het wel.
Tuurlijk let ik op mezelf, heb alle meetapparatuur bij me dus. En als het dreigt niet goed te gaan, dan draai ik ok en ga linearecta retour naar Nederland

Nico aan Imie & Tjeerd

Tjeerd heeft mij gebeld alleen had ik de telefoon toen niet mee. Ik heb Tjeerd geSMSt met de melding dat hij goedkope kon mailen naar mijn gewone mailadres. Daarna niks meer gehoord, Groetjes Nico

imie

ok. Ja het is hier zoals gewoonlijk wat hecties en we zijn t weekend met de oldtimer F88 naar Lauwersoog geweest. hij meldt zich wel weer.
gr imie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!