phantasia.reismee.nl

Effe hoofd leeg maken

Zo vandaag lekker helemaal niks gedaan, behalve het kopen van een bezem om de hoek van de camperplaats.

De lucht was vanmorgen betrokken, dus ik dacht weet je wat ik ga een blik werpen op de kaart van Europa om te zien welke kant ik uit zal gaan. Het weer verbeterde, de lucht werd blauw en er stond de hele dag een lekker frisse wind, dus een aangename temperatuur na al die hete dagen.

De hele dag met Link in het zonnetje gezeten en ik weet nog niet of ik morgen al ga rijden.

Allen bedankt voor de felicitaties, verder niets te melden (saai hè), dus morgen misschien beter.

Bey Bey

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!