phantasia.reismee.nl

Op naar Hongarije

Door gebrek aan Internet, want in deze landen hebben ze alleen simkaarten en geen modem waar ze in moeten dus wordt het lastig omdat er nog geen laptops zijn waar je gewoon een simkaart in kunt stoppen. Maar ja.

Eigenlijk is mijn verblijf in Hongarije niet echt spannend geweest, ben wel naar Boedapest geweest en heb daar ook een aantal foto's gemaakt. Mooie gebouwen, maar helaas mag ik er niet in met Link en om hem nou zo maar aan een lantaarnpaal te binden vond ik maar niiks.

Na Boedapest Hongarije had ik graag noog even doorgereden naar Boekarest in Roemenië maar daar heb ik maar van afgezien omdat jammer genoeg de koppeling van de camper behoorlijk begon te slippen. Na een tijdje te hebben stilgestaan ging het wel weer wat beter, maar ik dorst toch niet die kant op te gaan. Het kan dus inhouden dat ik de reis af zal breken als het slechter wordt. Misschien dat onze technies-specialist Tjeerd hier iets zinnigs of nuttigs over kan zeggen.

Krijg alleen wel het idee dat ik wederom in goed vertrouwen een barrel van een camper heb gekocht. Buiten de koppeling geeft de auto heel erg het gevoel dat hij in bochten overstuurd raakt en denk je dat hij bij snelheden van tussen de 70 en 100 km per uur dreigt om te vallen in de bocht. Erg prettig rijden is dat niet en zelf behoorlijk vermoeiend. Maar ja.

Morgen blijf ik nog een dagje in Hongarije en vertrek dan weer. Dus morgen geen bijzonderheden.

Groetjes

imie

Tjeerd belt je vandaag of morgen.

groetjes

Nico aan Imie

Wel naar mijn nieuwe nummer hoop ik. 06-53226630

Het, Ed, Floor en Sanne

Beste Nico,
Beetje laat maar beter laat dan nooit. Krijg hier net 9 berichtjes achter elkaar en zie dat je dinsdag jarig was.
Ook van ons natuurlijk van harte gefeliciteerd.
We lezen je verhalen en zien dat het toch nog niet helemaal top is met je camper en soms met de locatie.
In ieder geval denk ik dat je wel beter weer hebt.....hier is het net herfst met heel, heel veel regen en wind. Tis dat we laat vakantie hebben maar je zal nu maar in Nederland op een camping staan. Nou das nu niet echt een pretje. Wij gaan volgende week zaterdag twee weekjes naar Emst op de Veluwe en dan hopen wij op beter weer. Doe voorzichtig verder en blijf genieten van de mooie dingen om je heen....
Groetjes en een Knuffel voor Link van,
Hetty, Edwin, Floor en Sanne

Nico aan Hetty, Edwin, Floor en Sanne

Dank jullie wel en wat de tegenslag betreft, niet te lang bij stilstaan want ik was juist bezig om alleen maar leuke dingen te doen.
Jammer dat het zo'n slecht weer is in Nederland, het is hier vandaag gelukkig een beetje fris windje dat is wel weer eens lekker.
Ik hoop voor jullie dat het weer in Nederland snel opknapt want je hebt maar één keer vakantie hè.
In iedergeval een hele fijne vakantie toegewenst en veel zon. Ik doe voorzichtig en geniet, jullie ook?
Groetjes van Nico en een pootje van Link

Dennis

Hey Nico, net je link gekregen en al je belevenissen gelezen. Niet alles gaat over rozen maar zo te lezen heb je het nog steeds naar je zin. (houden zo). Ik ga je berichten volgen!!! Greetzz Dennis.

Nico aan Dennis

Is goed maatje