phantasia.reismee.nl

Ruhetag

Vandaag kan ik het kort houden want het is hier zo warm dat je vier flessen mineraalwater van anderhalve liter nodig hebt om er bij te blijven en twee theedoeken om het zweet te wissen.

Na gister was ik best wel moe, daarom heb ik maar een rusatdag ingelast. Alleen even met Link aan de rand van de Donau gezeten, ik begin langzaam aan ook wat bruin te worden, en voor de rest bij de camper boekjes lezen en NCIS kijken. Om 17.30 uur is het gaan regenen en toen kreeg ik het behoorlijk te kwaad met de adem. Maar ja gewoon niet bewegen, dan gebruik je ook niet veel lucht.

Nou luitjes dat was niet veel maar wie weet wat er nog gaat komen. Morgen vertrek ik richting Boedapest eens kijken hoe het met de Hongaren gaat.

Als het goed is heb ik daar ook stroom dus tot morgen maar weer. Doei

Reacties

Reacties

Jeroen Landman

Hoi Nico, fijn te horen dat ondanks de omstandigheden je lekker bezig bent!

Geniet er van en houdt vol he, fijne reis verder.

Groetjes, Jeroen

Eric-Jan

Hallo Nico,

Lees je verslag elke dag, blijven schrijven hoor!

marian

verstandig dus zo'n ruhetag!!11

Fiene

Dag opa Nico, kun je een keertje een grotere foto van Link maken, want ik wil graag een keertje zien hoe zijn koppie eruit ziet. Knuffel van Fiene.

ed het floor sanne

ha die nico eindelijk een berichtje van ons lekker dat
je het zo lekker naar je zin hebt alleen je benauwtheid
is minder. Hier gaat alles goed, het regent nu, gister mooi
weer. Vorige week is mijn fiets gejat bij de huesmolen
even wat halen wel op slot 5-minuten later weg. De etters. Als alles goed gaat heb ik over een paar dagen een nieuwe. Nou Nico veel plezier in Hongarije enne let op je gezondheid. groetjes van ons allen.

De Hovercraft Man

Budapest, Hongarije....Lekkere en leuke herinneringen aan, zeker aan de Langos met knoflook. Moet je zeker eens proberen. Rustig aan met de benauwdheid en lekker genieten van de omgeving!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!