phantasia.reismee.nl

Dagje naar Wenen

En ik maar roepen dat ik zo graag Wenen zou willen zien, zou ik wat gemist hebben als ik het niet had gezien? Nee dus, er was niets aan. Alleen voor Kim H&M Zara en dat soort winkels dus die zou zich niet verveeld hebben.

Ik heb me lens gezocht naar een Nederlandse krant, nou niet te krijgen dus. Ben wel wat in de rondte gelopen en gereden maar er was echt geen bal aan. Ben ook bij, ja je hoort het goed, bij het Prater geweest. Nou niet meer dan een slecht onderhouden pretpark met een reuzenrad waar niemand in durft en heel erg duur. Dus ook maar weer links laten liggen. Je zal wel denken nou nou die is lekker een potje negatief, klopt ik had me er dan ook werkelijk iets bijn voorgesteld, en dan nog niet eens een krant in zo;n stad.

Zal nog wel van de kersen komen, maar Link moest, natuurlijk in de winkelstraten, 4 keer poepen terwijl ik maar 2opruimzakjes meegenomen had. Zat dus ook al niet mee, hij poepte de derde keer precies voor de winkeldeur van een kledingzaak terwijl een medewerkster stond toe te kijken. Ja wat doe je dan, nou heel brutaal die juffrouw de riem van Link in haar handen geduwd, in het Nederlands gezegd dat ze hem even vast moest houden, ik denk dat snapt ze toch niet, ik naar McDonald een paar servetten gepakt en toen ik terug kwam stond ze nog steeds met Link voor de deur. Alles netjes opgeruimd, ik kon niet meer stuk

En natuurlijk, had ik voor het eerst een was gedaan en toen het bijna droog was begon het te gieten dus was alles natter dan dat ik het ophing.

Ik stel voor dat we deze dag maar gauw weer vergeten want er is storm op komt. Ik heb nog wel een paar foto's gemaakt, die zal ik er even bij zetten

Nou tot wederhorens dan maar weer. Doei

ps. Oh ja voor de nieuwsgierigen onder ons, de vierde keer poepen kon ik stiekem in de goot schoppen zonder dat ze het in de gaten hadden. Ik denk laat ik het maar even zeggen voor dat er slapeloze nachten van komen.

Reacties

Reacties

marian

nou dat viel dus vies tegen Jammer hoor.
op naar iets leuks dan maar

imie

t mooie weer komt eraan Nico. we genieten van je reisverhalen.
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!