phantasia.reismee.nl

Geen stroom, dan maar verhuizen

Zo daar istie weer. De omvormer werkte niet dus heb ik maar besloten om te verhuizen want de huishoudaccu begon ook al aardig te ontladen. Als ik terug ben toch maar eens naar zonnecollectoren kijken.

Sta nu op een echte camping in Wenen tegen de Dounau aan. Wel een stuk duurder maar ja ook wat meer luxe voor twee of drie daagjes.

Heb heb nieuwe omvormer gekocht om in te bouwen, heb heb een nieuw slot gekocht voor de triangel want die ik had heb ik natuurlijk op de camperplaatsin Keulen laten liggen. Op aanraden van de helpdesk Odijk ook een kaartlezer gekocht de kan ik de foto's weer overzetten. Thanks Odijk. Tevens een ventilator (12 volt) gekocht en ingebouwd vlak boven mijn kussen, dat slaapt lekker. Het is hier zo ongelovelijk mooi weer en daardoor natuurlijk ook erg warm * 32 graden. De airco doet het prima, maar maakt s'nacht wel veel herrie als je moet slapen. Dus vandaar de ventilator. Dure dag vandaag met al die inkopen, maarja investeren in de toekomst zullen maar zeggen. Morgen ga ik Wenen onveilig maken. Trouwens zit ik bij een caravandealer voor een disselslot, Link zat met twee riemen vast in z'n reisbak (dus beperkte beweegruimte). Heb ik zijn raam opengedaan voor de vrisse lucht en wat denk j, sta ik op om weg te gaan, zit er een hond naast me in het kantoortje het moet toch niet gekker worden hij had z'n hele band van z'n nek gekregen. Valt me trouwensnog mee dat hij mj konvinden en zo lief stiekempjes naast me kwam zitten.

Nou luitjes ik ga Link even uitlaten, dan lekker doesen en naar bed.

Welterusten. Ik vind het trouwens hardstikke leuk dat jullie zo af en toe iets terug schrijven, dan ben je niet zo alleen he.

Nou voor ik ga snotteren, tot morgen

Reacties

Reacties

sannie

zal in de tijd dat je weg ben sadoekkies met je initialen erop borduren kan je die de volgende reis meenemen ..en link doet wat ie moet op basie passen hihi

marian

haha die link , zal hem in de naam zitten dat ie zo link is
en als je van de camping gaat ff lijsje maken en chequen of je alles hebt .Anders zeg je link! zoek spullen van baasje.Veel, kijk plezier in wenen

Jan, Wilma en Kelcey

Hoi Nico, zo te lezen ben je er maar druk mee. En als je van alles vergeet mee te nemen als je verder reist wordt het inderdaad een dure vakantie ;-) Daarom was Link natuurlijk losgebroken, die dacht voordat de baas mij vergeet zal ik braaf naast hem gaan zitten. Veel plezier verder en we lezen trouw je blogs hoor. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!