phantasia.reismee.nl

Saaie dag

Vanmorgen fruhstuck, Panda achter de Camper, vertrek en de hele dag rijden Saai hoor.

Ben in een voorstadje van Wenen aangekomen Stockerau en sta op een camperplaats bij een WellNess centrum met een giganties zwembad. Kosten staangeld 0,00 euto, kosten gebruik sanitaire voorzieningen 0,00 euro, alleen 80 liter water koste 2,00 eur en gebruik zwembad gratis.

Mag hier voor die prijs maximaal 3 dagen blijven staan, maar volgens een mede camper (Duits) is er geen controle dus je kunt ook drie maanden blijven. Hij staat er al vier weken.

Onderweg een lekkere bak (halve kilo) met heerlijke kersen gehaald en wat denk je, sta ik even stil om een paar boodschapjes te doen, kom ik terug en heeft Link de hele bak op één kers na leeg gegeten met pit en al. Hij had de tas van de stoel getrokken. Zal morgen wat worden, ik denk een repeteergeweer met al die pitten. De sukkel.

Zit nog te dubben of ik morgen met deze temperatuur in Wenen zal gaan rondsjokken of dat ik tocht maar eerst ga onderzoeken of de bodem van het zwembad goed schoon gehouden wordt.

Zo nog even wat fototjes van het plekje erbij en dan hoor je me morgen wel weer. Doei dan maar en welterusten (lijkt de fabeltjeskrant wel)

Reacties

Reacties

fam Grannetia Assen

Hoi Nico
Fijn te zien dat het goed gaat.
Leuke reisveslagen we gaan ze volgen.
Fijne vakantie verder.

Kim

Je bent al lekker ver weg, vader. Maar zo te zien bevalt het prima. Overmorgen ben ik weer een stukje dichter bij je, dan vertrekken we naar Parijs. Ik ben nog even heel druk met van alles dus zal morgen even op je sms reageren.

Voortaan eten beter opbergen heh. Je weet wat voor vuillesbak Link kan zijn dus alles op zn pad eet ie. Ik hoop dat het voor niet te veel last zorgt maar zn darmen zullen wel protesteren.

san

o domme link als heter maar allemaal weer uitkomt en neit voor verstoppingen zorgt ...mooie plekjes allemaal hoor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!