phantasia.reismee.nl

Dagje geen text

Hallo luitjes,

Heb maar even een dagje brieving overgeslagen.

Gister naar Salzburg geweest, was best wel mooi maar ook bloed heet.

Ik heb wat adviezen van Martin gekregen om formaat foto's aan te passen, Picassi of zoiets gedownload. Maar helaas pindakaas natuurlijk ben ik het snoertje van mijn fofotoestel vergeten dus kan ik ze niet naar de laptop zetten. Ik heb wel wat fofo's met mijn (oude) telefoon gemaakt, ik zal zodrekt kijken of ik die erbij krijg.

Vandaag een rustdag ingebouwd, alleen een uurtje naar de Attersee geweest, maar dat was niet zo spectaculair.

Morgen vertrek naar Wenen, is niet zover maar ik wil het wel graag een keer gezien hebben.

Voor de rest gaat alles prima tot op 2x een spuitje onder mijn tong na. Ik had het een beetje moeilijk door de ijle lucht, maar daarna ging het wel weer. Link is een kanjer hij heeft zich al helemaal aangepast aan het rijden en slaapt meestal tijdens de rit. Bij de hitte doe ik zijn raam open en kijkt hij lekker naar buiten. Nou ik wens mezelf maar weer een goede reis morgen en ik hoop droog weer.

Doei maar weer

Reacties

Reacties

sannie

gezellig hoor

Jeroen Landman

Beste Nico, fijne reis en neem het er lekker van!
Ik ben weer terug uit Zweden...3 dagen mooi weer, verder veel wolken en regen.

Was veel werk en zwaar ook, toch wat rond getoerd in het mooie rustige land.

Groeten,

Jeroen

Arno en Saskia

Leuk dat je eindelijk lekker weg bent van huis en geniet van alles.

groetjes.

Eric-Jan

Hoi Nico,

We lezen je berichten allemaal, fijn dat het zo goed gaat, geniet ervan!

imie

hallo, zie dat je t goed naar de zin hebt. sorry dat ik niet reageer, we hebben 4 fam leden uit canada hier en bij ons logeren er 3. volgende week zullen we alles lezen. fijne reis en de groetjes van ons.........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!