phantasia.reismee.nl

Het was zo stil aan de overkant

Zo daar ben ik weer. Ja even een dagje uit de lucht omdat ik nog geen internetstick had van Oostenrijk. Ben dus stiekum in Oostenrijk aangeland zoals je begrijpt.

Sta nu op een grtasland bij een gasthof/restorant in het plaatsje Puchkirchen (tussen Salzburg en Wels)

Ik sta eigenlijk helemaal boven op een bergtop (moest in z'n 1 naar boven) en kan bijna over heel Oosterijk heenkijken. Ontzettend mooi hoor., ik ben nog op zoek naart een optie om het formaat van foto's te verkleinen anders had ik er wat foto's opgezet. Maar wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar denken.

Op het grasveld aangekomen geprobeerd te draaien met de combinatie, maar door de zachte grond ging de Panda scharen en kwam ik geen stap meer verder omdat mijn wielen slipten en ik steeds dieper in de grond zakte met de camper. De restorant eigenaar had een tractor en die heeft me weer recht in het spoor getrokken. Het is hier zo rustig en mooi, dat ik maar een paar daagjes ga blijven. Heb toch geen haast. Vanmorgen dacht ik, laat ik eens gek doen en kijken of ik een ontbijtje bij het restorant kan krijgen. Dat waren ze niet gewend, maar de schoonmaakster heeft het voor me geregeld met een hele thermoskan koffie.

Duur tekenspul voor Link gekocht en wat denk je, een teek op z'n ooglid. Zag het beest al achter z'n pupil zwemmen, dus ik z'n oog er uit en in de alcohol gelegd. Neeeee grapje hoor. Hij zat er net op dus ik kon hem simpel verwijderen.

Het is hier trouwens erg warm, dus ik ben heeeeeeel erg blij met de Airco. Ik mag trouwens als ik dat wil ook in het privé zwembad dus dat bekijk ik nog even want ik wil ook nog wat van de omgeving zien.

Nou tot morgen maar weer weltrusten allemaal ......................................

Reacties

Reacties

marian

tjonge lijkt me mooi daar, en ja hoor hij versiert weer een ontbijtje ,leuk toch ze verwennen je daar. doeg

Martin

Hey Pa,

Misschien heb je iets aan deze progjes om je foto's te verkleinen:
http://www.freedownloads.nl/JPEG_Resizer.htm
http://www.rw-designer.com/picture-resize

Foto's verkleinen kan evt. ook met Picasa trouwens.

Vandaag m'n twee eerste examens gedaan voor Bedrijfskunde. Viel mee, nu alleen nog de uitslag afwachten en hopen dat die ook meevalt. :-)

Veel plezier onderweg!
Martin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!