phantasia.reismee.nl

Ja Ja zo kan het ook natuurlijk

Kom ik in het gehucht Neuhof om te tanken, komt er een agent aanlopen met de opmerking 'zo'n rare combinatie heb ik nog nooit gezien' tja dat hoorde ik gisteren ook en toen heb ik een half uur stilgestaan. Maar nee de man was echt verbouwereerd en vroeg mij heel vriendelijk of hij wat foto's mocht maken om thuis te laten zien. Lachen toch.

Ben vandaag gestopt in Eichstatt, want doorrijden tot de grens met Oostenrijk ging ver biven mijn limiet van 300 km per dag. In Eichstatt is een tenniscentrum en daarvlak naast hebben ze een camperplek gecreerd waar ongeveer een 50 campers kunnen staan. Je kunt ook stroom krijgen uit een paal en douchen kan tegen betaling in het tenniscentrum. Toiletten zijn gratis. Er is geen toezicht of bewaking,en je moet voor de betaling gewoon een parkeerkaartje trekken van € 7,00.

Toen ik eenmaal op m'n plekje stond, kon ik haast kaartjes verkopen aan de grote groepen toeschouwers en mensen die foto's maakten van de combinatie. Het blijft een wereldwonder.

Ik ben blij dat er in deze camper airco zit, want het was in de camper 35 graden en nu door de airco 20 graden, dus uit te houden.

Vinden jullie het nog wat dat slappe geklets van mij of...........

Nou weltrusten en tot morgen dan.