phantasia.reismee.nl

Geluk bij een ongeluk

Doordat de camping wat afloopt en ik geen zijn had om de correctieblokken voor die twee nachten te plaatsen, staat de camper wat schuin voorover (stroomt bij het slapen mijn bloed goed naar mijn hoofd). Nou dat was maar goed ook, want de warmwaterleiding was gesprongen en doordat de camper voorover staat, liep het water met een dun strraltje onder het aanrechtkastje uit, dat was dus een geluk bij een ongeluk want als de camper niet scheef gestaan had, was het kasje langzaam volgelopen en had ik het niet gemerkt. Water in een caravan en/of camper isa een ramp, daar hebben we voldoende ervaring mee gehad.

Natuurlijk had ik van alle soorten gereedschap wel iets meegenomen (ons kent ons) dus heb ik het weer kunnen fiksen voordat het echt een ramp werd.

.Vandaag weze shoppen in Friedberg (heeft niks met patat te maken hoor), een garde voor € 1,00 en een schaar voor € 1,00 gekocht.

Vandaag weer gegeten op de camping, zelfde als gister en voor diegene die het weten willen ja ik heb alles (dus ook de sla) opgegeten. De komkommer heb ik aan Link gegeven want die is daar gek op.

Zo morgen weer vertrekken tot vlak voor de grens van Oostenrijk.

Groetjes en tot horens

Reacties

Reacties

sannie

je hebt wat met water he ?

marian

flink geshopt hoor---nog een euri en nog een euri haha
maar goed lek was gedicht dus 't kon der af
ben je nu uit gepecht? ik hoop het maar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!