phantasia.reismee.nl

In de midle of noware

Zo vanmorgen vertrokken uit Keulen en stom het disselslot vergeten mee te nemen.

Op weg naar de volgende stop in het plaatsje Siegen aangehouden door de politie. Bleek dat het disselsysteem met de Panda in Duitsland nog niet is toegestaan. Ik alle papieren bijelkaar en hij bellen met z'n baas. Toen ik uiteindelijk ook mij invalidekaart liet zien en hem uitgelegd had dat ver lopen voor mij bezwaarlijk is, kreeg ik fiat om door te rijden.

Uiteindelijk, na wat stevige hellingen van 10 en 12% te hebben genomen, ik moest af en toe terug in de eerste versnelling, in het plaatsje Herchenhaim (boven op een berg) in de Midle of noware aangekomen waar een camperplaats op het parkeerterrein van een restaurant zou moeten zijn met alle voorzieningen (gratis mits je het diner daar gebruikte). Bleek het restaurant opgeheven te zijn, nou lekker hoor. Maar gelukkig de toiletten buiten waren nog wel intakt.

Ik alle hellingen weer af en tot slot in het plaatsje Gendern beland, mooie camping alleen uitgestorven. De mensen schrokkener van dat er opeens iemand op de camping liep en nog wilde blijven ook. Ik mocht de camper recht langs het pad zetten om het in en uitstappen wat makkelijker te maken (hierdoor besla ik drie plekken) en vlak naast de sociale voorzieningen want zegt ie dan hoef je niet zo ver te lopen. Kijk, heel wat anders dan die boer in Keulen toch?

Link doet het uitstekend en is ontzettend lief. Ik blijf twee nachtjes op deze camping, ze hebben heerlijk eten en ik krijg er veel sla bij.

De groetjes maar weer dan, Nico

Reacties

Reacties

sannie

en zo mogen we het horen knuffel san

marian

nou veel afwisseling he? maar nu sta je goed.
ff bijkomen van alle schrik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!