phantasia.reismee.nl

Eerste etappe

He he, na enig gesleutel aan de camper hoef ik niet meer in de hoogslaper om te slapen. In deze camper zit aan de zijkant, los van de zithoek, een bank van bijna 2 meter en 60 cm breedt. Deze heb ik met een slim klapsysteem uitgebreid naar 75 cm waardoor ik er perfect op kan slapen als vast bed terwijl de rest van de camper niet behoeft te worden omgebouwd. Nu zaterdag 16 juni vertrokken naar de eerste stop in Bathmen. Op een boeren camping waar ik vorig jaar ook al was geweest. Maarja nu sta ik weer even vast, want ik heb nog steeds geen groene kaart van de verzekering voor de nieuwe camper ontvangen en kan ik niet over de grens. Even afwachten dan maar en anders rij ik tijdelijk maar terug en start ik opnieuw van huis uit, jammer.

Met het toevoegen van de foto's gaat het niet helemaal goed, ik probeer nog te ontdekken wat dar de oorzaak van is.

Tot zover de groetjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!