phantasia.reismee.nl

Een sprongetje

Nou effe kort dan want ik ben een beetje moe.

Vandaag een lange rit gemaakt en over Letland heen gesprongen en weer terug aangeland in Litouwen. Camper staat op een idilische camperplaats De man spreek Nederlands en de vrouw Engels. Na het neerzetten van de camper direct naar het volgende dorp gereden. Biij de supermarkt geprobeerd, nee het was niet de Hema, een onsje gesneden boterhamworst te krijgen. Maar dat mens verstond geen Nederlands en ook geen Engels. Ze wees een stuk van ongeveer 15 cm dik aan en vroeg in haar taal oof ik zoveel wilde hebben. Ik met gebaren proberen duidelijk te maken dat ik het in dunne plakjes gesneden wilde hebben. Ze bleef maar een stuk van de zelfde dikte aanwiijzen, dus zei ik laat dan maar en ben weggegaan. Voorige keer had ik ook al zoiets en toen heeft die vrouw uiiteindelijk 6 plakken ham van 4 mm dik gesneden. Nou ja ik doe toch meestal twee plakjes op 1 boterham, dus dat ging dan nog wel maar 15 cm kriijg ik toch echt niet in mjn mond. Zo vroeg naar bed en alvast achter mjn oogleden proberen uit te dokteren wat ik morgen ga doen. Welterusten en ja ik heb een lekkere pizza gegeten (zie foto)

Reacties

Reacties

peter

hmmmm pizza je zou toch zo naar Italie willen rijden voor een bordje spaghetti op een zonnig terrasje nog ff doorrijden dus
hahahah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!