phantasia.reismee.nl

Estland (lees IJsland brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja ja beste vrienden ik ben in Estland aangekomen. Eigenlijk zijn het ook maar kleine landjes hoor, je bent er zo doorheen. Ik moet jullie echter helaas teleurstellen, na 350 kilometer in de regen te hebben gereden, gelet op de weerkaart van Scandinavië voor de komende week en het feit dat ik nu met een lange broek en een dik vest aan zit te verkleumen, hebben mij doen besluiten om maximaal drie dagen in Estland rond te gaan en daarna niet naar Scandinavië te gaan.

Ik heb mijzelf bij het vertrek beloofd dat k alleen maar leuke dingen zou gaan doen en nu loop ik hier tegen een koufront aan dat beslist net leuk is. Als k dan naar het weer in Scandinavië kijk voor de komende week, dan is mij dat die bijna 300 euro voor de overtocht niet waard. Ik denk dat Scandinavië hartstikke mooi is, misschien een doel voor volgend jaar als de weersomstandigheden beter zijn. Voor nu ga ik na Estland weer afzakken naar beneden naar de warmte en waar ik dan terecht kom dat horen jullie dan wel weer, Sorry

k sta momenteel op een grasveld bij de ruïne van een oude windmolen. Net echt spannend ik zal er morgen als ik minder bibber wat foto’s van maken.

Dat was hem weer even om jullie te laten weten waar ik ben. Groetjes, welterusten en tot morgen.

Reacties

Reacties

sannie

goed plan anders had je net zo goed hir in almere naar een bouwval van een kasteel kunnen gaan zitten staren...

marian

ben benieuwt waar je terecht komt .

ben er lang week end niet hoor dus ff geen comm. van mij haal de schade wel in Doeg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!