phantasia.reismee.nl

Oja ik ben jarig, niet doorvertellen hoor

Neem het me niet kwalijk als de datum van foto's en verhalen niet helemaal overeenkomen hoor want ik probeer de achterstand weg te werken.

Vandaag naar Ljubljana geweest. Mooie stad alleen foto toestel natuurlijk vergeten dus sorry.

Heb met mijn telefoon wel een foto gemaakt van een, ja ja je geloofd het niet, een salade en ik heb hem helemaal opgegeten in plaats van een gebakje. Stoer hé.

Ook hier op pad geweest voor Internet, maar het zelfde verhaal. Ze spraken vloeibaarder engels dan ik, maar konden me toch niet helpen

Heb vanmiddag in het zwembad bij de camperplek gezwommen (op mijn manier natuurlijk) kan alleen niet meer zolang onderwater meer blijven. Snap het ook niet..

Je moet trouwens goed opletten in Ljubljana want je bent er zo de weg kwijt. Met als gevolg dat ik bijna mijn auto niet meer kon vinden. En aan de mobile telefoons heb ik natuurlijk ook niks, ik heb er twee en op beide is geen internet te krijgen dus ook geen navigatie. Handig hoor die dingen.

Zo morgen naar Kranj en Koper, lijkt me leuke plaatsen.

Garoetjes maar weer

Oja kijk je even naa de foto van de salade

Reacties

Reacties

Jeroen Landman

Van harte Nico!

Ik hoop dat je auto het volhoudt.

Groetjes,

Jeroen

imie

hartelijk gefeliciteerd !!

groetjes tjeerd en imie

Buurman Jan ,Wilma en Kelcey

Wij feliciteren je natuurlijk ook nog even,je gaat toch niet gezond doen hè met je salade,maar goed hoor geniet er maar van.
We komen als je terug bent wel een borrel bij je halen.
Ik ben trouwens nu ook vrij dus wij gaan even een paar weken naar Spanje .
Misschien hebben we daar ook internet dan kunnen we je toch nog volgen.
Doe rustig aan en nog veel plezier en tot Hoorns.
Gr. Jan,Wil en Kels.

Jan, Wilma en Kelcey

Als ik jullie niet meer zie, hele fijne vakantie, doe voorzichtig en heel en gezond weer terug hoor.

Martin

Ik zie in één van de reacties dat ik op je verjaardag een SMS naar je oude nummer gestuurd heb, dom, dom, dom ... meteen mijn telefoonboek maar bijgewerkt. :-)
Dus bij deze alsnog gefeliciteerd!!! ... en wat meer geluk met de wagen(s) als ik het zo lees!
Eerste reactie van Fiene toen de de foto van Link zag: "Ahhhh, wat schattig!" :-)
Groetjes, Martin.

Nico aan Martin

Als ze nog meer foto's wil, dan hoor ik het wel.
Groetjes Pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!