phantasia.reismee.nl

Eerst even terug naar het begin

Kim (mijn dochter), is op vakantie gegaan met haar vriendje Nick en zijn moeder naar Luxemburg.

Halverwege de week zijn Kim haar moeder (Ina) en ik hen achterna gereisd met de camper. Dat had op zich al iets, want vlak voor het vertrek kreeg de camper een daklekkage en een behoorlijke sluiting in het electrische gedeelte. Dus snel maar een andere camper geregeld die het wel goed deed.

Ina is een aantal malen met de kids en de moeder van Nick een 'bergwandeling'gaan maken, terwijl ik op de camping achter bleef omdat er een taluut op de camping was waar je tegenop moest om bij de camper te komenedn dat taluut was zo hoog dat ik onderweg 3 keer moest rusten om boven te komen. Je begrijpt ik ga mezelf niet zitten pesten. Het was erg leuk en gezellig en we zijn op 11-06-2012 weer terug in Hoorn aangekomen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!