phantasia.reismee.nl

Op weg naar Roemenie eerst door Slowakije


Na problemen met het wegrijden, want ik slipte natuurlijk in het zachte gras en nadat een hele ploeg van één of andere Poolse scouting de combinatie heen en weer hadden geduwd, weer uit Sandomierz vertrokken. En ja hoor bij het wegrijden vergeten de kastjes te controleren, waardoor er een kastje openging en natuurlijk precies het kastje met de eieren, wat een bende. Bij Slowakije een tijdje aan de grens gestaan. Polen mocht je zo uit en bij de grenspost van Slowakije was een baan voor EU passanten, maar zo makkelijk ging dat niet want ze wilden toch alles zien, zoals het boven bed en de badkamer oom vast te stellen dat ik echt alleen was.
In Slowakije naar een camping gezocht, maar deze was niet te vinden. Ik ben wel 10 keer heen en weer gereden en gevraagd in mijn beste Slowaaks, maar nee hoor. Toen maar naar een stadje, Michalovce gereden en naar een geschikt plekje gezocht om de combinatie gewoon langs de kant te zetten zonder met de politie problemen te krijgen. Stom natuurlijk niet opgelet, maar het was een doorgaande weg en ik werd gek van het vrachtverkeer dat langs denderde de hele nacht. Geen oog dicht gedaan dus. s’morgens maar weer vroeg opgestaan, natte doek over mijn gezicht, haren gekamd en een rustiger plekje gezocht om te ontbijten en Link uit te laten. Verder geen spannende dingen want ik ben door Slowakije en Hongarije op weg naar Roemenië en deze landen heb ik al gehad.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!