phantasia.reismee.nl

2e dagje iin Riga Letland

Lieve luitjes,

k vind het geweldig dat jullie allemaal zo met mij mee reizen en reageren op mijn verhaaltjes en foto’s
Ik heb gezien dat sommige verhaaltjes wel meer dan 90 keer zijn bekeken terwijl er maar 32 mensen mee kunnen lezen, geweldig.

Vandaag nog wel Riga in geweest maar eigenlijk had ik zo te zien gister alle bijzonderheden al gezien. Ik heb nog wat in de rondte gereden, maar dan kom je alleen maar krottenwijken tegen en die kennen we zo langzamerhand al wel. Ik zag nog wel een vreselijk kromme vrouw met een stok lopen (sorry maar het schoot me zo te binnen), ik dacht de is voorlopig nog niet bij de Notre Dame.

Ik heb tot en met Litouwen in totaal maar 3 nachten regen gehad over al die weken, maar Letland breekt het record. Ik ben hier nu twee avonden en het begint op beide avonden al om 18.00 uur te regenen en met een beetje goeie wil houdt het de hele nacht aan. Dus morgen maar weer een ander land, Estland proberen, misschien is het daar weer beter. Overdag is het best wel redelijk tot warm hoor, dus zo slecht heb ik het nog niet. Misschien is dit wel om alvast langzaam te wennen aan de koude stromen in Scandinavië.

Ik probeer al sinds ik Oostenrijk uit ben een Campingshop te vinden om even wat spulletjes te kopen maar in alle landen na Oostenrijk hebben ze daar nog nooit van gehoord. Als k er naar vraag wordt ik aldoor naar een garage gestuurd. Nou ik heb hier op de camping veel campers uit Finland gezien, dus heb ik daar misschien meer geluk.

Nou als ik jullie niet meer hoor, tot morgen in Estland dan. Ik ga nu even koffie zetten en op mijn gemak een camperplaatsje uitzoeken. Doeii

Reacties

Reacties

sannie

hahah is effe lopen ja naar de notre dame
leuk hoor zon krantje gezelliger dan de telegraaf
knuffels san

Nicoo aan Sannie

Ja het is zowat een dagblad geworden hè.

marian

gelukkig dat het's nachts regent Slaapt lekker met getokkel op je dak.Truste

peter

owwwww had je dat vrouwtje dan geen rollatortje kunnen geven ?
goeie reis naar Estland

Jan, Wilma & Kelcey

Hoi Nico, we zijn blij te lezen dat het je goed gaat. Je maakt nogal wat mee op je reis. Ervaringen om niet te vergeten. En wat het weer betreft, als het bij jou alleen 's nachts regent heb je niets te klagen hoor. De regen en onweersbuien wisselen elkaar in rap tempo af hier in Hoorn. Met ons gaat alles goed, heerlijke vakantie gehad. Niet zo lang als jij ;-) groetjes van ons

Nico aan Peter

Dat had nog erger voor haar geweest, want die had vier lekke banden en dat wou ik haar net aandoen, plus dat mijn kauwgum op was.

Nico aan Jan, Wilma & Kelcey

Hey buurtjes, ja ik zie op het nieuws24 dat bij jullie het weer pet is, daarom wacht ik nog even met terugkomen want na zaterdag wordt het bij jullie ook mooi. Goed te horen dat ook jullie een fijne vakantie hebben gehad, zo als je wel leest kan het bij mij niet op, ik hop dat ik Nederland straks nog weet te vinden en dat ik, met al die dialecten de taal nog wel ken. Groetjes van mij en Link

Nico aan Marian

Ja dat werkt hypnotiserend

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!