phantasia.reismee.nl

Ontginning van Riga Letland

Hé luitjes,

Vanmorgen om 11.30 (Nederlandse tijd) in Riga aangekomen. Camping ziet er goed uit, maar is wel behoorlijk duur. Komt natuurlijk omdat hij midden iin de stad zelf is.

Meteen na het neerzetten van de camper, Pandaatje los en de stad in. Hier en daar wat foto's gemaakt, kom ik in de stad een man met zijn dochter tegen diie ik gister in Litouwen bij de kruizen had gezien, hij zag mj eerder dan ik hem. Later op de camping bleek hij ook nog naast mij te staan met zijn camper (hij was aangekomen toen ik net naar de stad ging).

In de stad een portrettekening van Link laten maken (zie foto's).

Had ik honger dus denk ik weetje ik ga een hapje eten. Op een terrasje gaan zitten en de menukaart iin het Lets bestudeerd. Dacht ik iets te zien van vlees met een pepersausje, nou daar hou ik wel van. Kijk maar op de foto wat het in werkelijkheid geworden is.

Zo dat waren mijn eerste ervaringen met Letland en Riga, morgen weer een dag en overmorgen gaan we weer verder. Groetjes en welterusten voor straks.

Reacties

Reacties

Micha

Hoi Nico,

Heel mooi om mee te krijgen dat je erg geniet van je camper en bijzondere landen en plaatsen aandoet.
Ga vooral zo door en blijf het avontuur opzoeken!
Grt, Micha

Nico aan Micha

Hey maatje leuk je weer even te horen. Zo als je ziet, ik geniet elke dag ook al zit het wel eens even tegen, maar je kent me hè. Thanks Groetjes Nico

peter

wat een leuk stadje. wil ik ook heen hahahah
schitterend hoor
ben benieuwd aar de volgende beleving

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!