phantasia.reismee.nl

Kastelentocht

En toen was er bijna geen berichtgeving meer. Ik had namelijk een enorm vervelende virus op de laptop en die kreeg ik er niet af want de laptop startte telkens na een minuut opnieuw op. Dus k een virusscanner gekocht, maar dat werkt niet als hij niet geïnstalleerd is. Dus bij iemand anders p de camping geprobeerd om het programma op mijn USB stick te laten installeren. Maar ja iedereen heeft wel een laptop maar geen cd-romdrive dus dat schiet lekker op. Na mijn trukendoos te hebben doorlopen, kreeg k plotseling iets meer tijd voordat de computer opnieuw opstartte waardoor ik net op tijd was om de computer 4 dagen terug te zetten waardoor het virus automatisch verdween.

Zo dat waren de vervelende dingen van vandaag, verder ben ik vandaag naar het kasteel geweest en dat was best wel mooi maar dat zul je wel op de foto’s zien. Ik ben niet binnen in het kasteel geweest want Link mocht er niet in en het was te heet om hem ergens vast te binden of om in de auto te zetten.

Ben trouwens nog wel even naar de supermarkt terug geweest en zij hadden inderdaad een kasverschil, veel groter dan die 100 latva die ik teveel had. Omdat ik was terug gekomen, stelden ze voor om 50/50 te doen. Nou ik vond het best want dan had ik toch nog bijna 25 euro te veel.

Morgen inpakken en wegwezen richting Letland. F ik het helemaal haal om Litouwen te verlaten weet ik nog niet, maar ik heb een camperplaats op het randje van Litouwen uitgezocht en een in Riga Letland, dus dat zien we dan wel weer. Nou welterusten dan maar weer en tot horens. Doei

Reacties

Reacties

Martin

Je bent al een eind op weg zeg!
De kinderen willen steeds weten waar opa Nico nu is op de kaart. :-)
Groetjes en goede reis morgen!

peter

hihi een kasteel weer eens wat anders dan een kerk waar Polen vol mee ligt. Compliment voor het terug gaan naar de super om het geld te brengen ! Voor die mensen is het een hoop geld. Letland nog nooit geweest ben benieuwd naar de foto's van dat land. goeie reis !!!!!

marian

tjonge ff schrikken van dat virus zeker.
jammer dat link het kasteel niet in mocht, zelfs niet als je hem optilde?, nou ja pech
Leuk dat je terug ging naar de winkel en dat ze 50/50 deden leuk hoor.
veel plezier verder

Nico aan Martin

Ben bijna Litouwen uit en ga overmorgen naar Letland met name als eerste stop Riga dat ligt aan de kust. Geef de kinderen een dikke kus en knuffel van mij en ook de groetjes aan Maaike natuurlijk

Nico aan Chantal

Heb de foto bekeken, is bijna het zelfde alleen bij de auto op de foto is het systeem verbonden met de voorwielen om te sturen en die van mij stuurt vanzelf. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!