phantasia.reismee.nl

Het lijkt op vuilnis, je schrijft het alleen anders

Zo vandaag rustig op stap geweest naar Vilnius (32 km hier vandaan).

Bij binnenkomst van Vilnius was er meteen weer een enorme waterlopleinmarkt, dus maar weer even stoppen. Daarna de stad ingegaan, veel grote winkelcentra’s. Dat doet me ook weer denken aan dat 12 jarige meisje dat toen wij in 1987 in Tsjecho-Slowakije waren, toen was het ijzeren gordijn er nog, aan mij vroeg of het echt zo was dat wij in de supermarkt zo maar konden pakken wat we wilden want dat had ze op televisie gezien. Toen ik ja ze, vroeg ze of ik haar alsjeblieft een supermarkt voor haar verjaardag wilde sturen. Als je het dan nu ziet, dan is er wel het een en ander veranderd.

Onderweg nog een paar foto’s gemaakt en verder eigenlijk niks spannends behalve dan dat Link samen met de buurman in het meer heeft gezwommen. K heb hem er natuurlijk ook gewon een keer ingegooid en toen kwam hij keurig terug zwemmen om mij daarna voor straf kletsnat te spetteren.

Morgen blijf ik een dagje langer, want er schijnt een mooi kasteel in de buurt te zijn, dus dat wil ik nog wel even bekijken.

Nu veel plezier met de foto’s en tot morgen maar weer.

Reacties

Reacties

Chantal

Iedere keer als ik een mailtje krijg ga ik met plezier je volgende avontuur lezen... Wat maak je veel mee zeg!! Wat vreselijk leuk om mee te lezen allemaal... Ik had ook nog nooit zo'n combinatie van een camper met een aan-hang-auto gezien, maar afgelopen weekend zag ik 2x zo'n combinatie rijden in Nederland!!! Zo leuk!! Ik heb van één een foto gemaakt, ik zal m doorsturen naar je... Heel veel plezier nog op je tocht!! Geniet er van, maar doe wel voorzichtig!! Liefs Chantal

Nico aan Chantal

Hey meiske leuk dat je met me mee reist. lk geniet er geweldig van. Het s natuurlijk niet elke dag even spannend maar wel mooi en ik zal voorzichtig doen. Liefs Nico xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!