phantasia.reismee.nl

Jammer al die tegenslag

Uit Boedapest vertrokken en wilde een tussenstop van 1 nacht in Kroatë maken. Maar natuurlijk werd ik onderweg iin Kroatië aangehouden. Papieren controleren en wat blijkt, heb ik voor het vertrek uitdrukkelijk verzocht om een APK keuring uit te voeren. Dit is dan ook gebeurt, maarja als je dan het keuringsverslag niet in de auto legt en me zonder laat vertrekken dan gaat het niet goed. Blijkt tevens dat de trekhaak niet op het kenteken gekeurd is, dus in mijn Kroatisch praten als brugman, met mijn invalide kaart zwaien en net doen alsof ik gek ben, maar nee hoor hij wilde me wel door laten gaan mits ik 2oo euro betaalde. Ja wat doe je dan he, of daarmee mijn auto ook meteen was goedgekeurd zal een raadsel blijven en een bon kreeg ik ook niet dus hij zal het wel in z'n zak gestoken hebben. Nou als het allemaal zo moet, dan ben ik benieuwd hoe de mensen van Mijts Caravans mijn schade aan de achterklep door de trekhaak gaan repareren en of hij dan wel gekeurd wordt.

Oké dat hebben we ook weer gehad, boos op Kroatië en dus geen nachtje gebleven en pffff doorgereden naar Slovenië. Mooi land. Hebben het goed geregeld, er zijn overal tolpoortjes alleen de luxe auto's en campers hoeven niet te betalen. Perfect.

Mooie plek gevonden op een camperplaats in Razdrto.

Wat ik trouwens over Hongarije nog was vergeten te zeggen is, dat ik op een strand camping heb gestaan. Ik moest wel 5000 Florint (21,00 euro) betalen voor 3 overnachtingen. Hij nvroeg nog of ik het daar mee eens was, want er was ook een Rock-festival op de camping en dat zat dan wel bij de prijs inbegrepen. Nou ik vond het prima 7,00 euro per nacht en zie je mij al op een Rock-festival?

Ik heb wat foto's gemaakt van mijn plekje in Razdrto

Zo welterusten maar weer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!